sunnuntai 2. marraskuuta 2014

Halloweenin zombi asu


Juu, sain idean tähän asuun jo vuosi sitten, ja koska oon The Walking Deadin suuri fani niin päätin sitten toteuttaa tän idean. Ajatuksena oli, että mä olin menossa ihan rauhallisesti menossa nukkumaan ja sitten zombi lauma hyökkäs mun kimppuun ja raateli mun vatsan auki, mistä noi suolet tursuaa ulos. 

Tein tosiaan koko asun itse. Noi suolet on tehty vanhoista sukkahousuista, jotka on täytetty kankaan paloilla ja muotoiltu villalangalla muhkuroiksi. Sitten mä värjäsin ne punasiks kangasvärillä ja akryylimalilla, toi yöpaitakin on sutattu samoilla maaleilla. Ton kiiltävän/limasen pinnan noihin mä tein puuliimalla. Peruukki ja piilolinssit on tietysti netistä ostettuja, että en ihan niitä tehnyt itse :D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Ja kipinkapin kommettia tulemaan :D