keskiviikko 22. tammikuuta 2014

Kukkakorut; kaulakoru

Kaulakoru edestä

Tänään koulussa tehtiin floraalisia koruja eli kukkakoruja.Sain jo eilen idean tähän työhön, ja oli tosi kiva päästä toteuttamaan sitä. Kaulakorusta tulikin ihan onnistunut, olisin tyytyväisempi jos aikaa olisi ollut enemmän, niin olisin saanut siitä siistimmän. Olisi ollut myös kiva jos kuismaa ja tähdikkiä olisi enemmän, mutta kylmiössä ei ollut niitä enää jäljellä, kun menin hakemaan materiaaleja, muuten olen ihan tyytyväinen työhön :)

Ohut myrttilanka, ruskeita helmiä, höyheniä,
kuisma Hypericum, tähdikki Ornithogalum, leikkodanee
 Jotenkin tuntuu siltä nyt kun katsoo noita kuvia tarkemmin, että tossa kaaospunonnassa (jolla tuo kaulakorun pohja on siis tehty) olisi voinut käyttää vähän vähemmän lankaa, ja ehkä paksummasta langasta olisi mun käsialalla tullut nätimpi, en tiedä. Täytyy ens kerralla kokeilla paksummalla langalla, että onko siinä mitään eroa.

Ja vielä sivusta
Oli aika hauskaa kun opettaja kysyi että kenelle tää koru olis tarkotettu, niin mä vastasin että intiaani kanafarmarille :D Toivottavasti jossain on joku sellanen tyyppi :D Mut eks tää sopis ihan hyvin sellaiselle tyypille? Tai täytys olla ainakin aika tyylikäs kanafarmari!

ja takaa vielä kiinnitys kuvattuna
Kiinnityksenä olikin kaksi helmeä ja niille vastakappaleina myrttilangasta kaksi lenkkiä, sen takia kaksi kun on niin leveä tuo korukin. Tää taitaa kyllä olla aika tyypillistä mua, pieni tekijä suuret työt, ehkä mulla on joku Napoleon kompleksi tai jotain :D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Ja kipinkapin kommettia tulemaan :D