maanantai 20. tammikuuta 2014

Tohvelikukka

Kukkia vaan
Oltiin äipän kanssa tossa lauantaina kodin terrassa käymässä ja tälläset tarttu mukaan. Oli ihan pakko ostaa tohvelikukka, kun sitä kerrankin oli myynnissä. Tohvelikukka on kyllä yks mun lempikukista.
 Ja sitten siellä oli ihanan liila soilikki ja kerrottu kevätesikko. Ja noissa lasipulloissa on lyhtykoisoa (yks mun lempikasvi), kultahehkua (sekin yks mun lemppareista :D) ja sitten jotain tollasia hedelmä/ pähkinä pahkuroita joiden nimee en nyt muista. Tulipas muuten nyt paljon lempikukkia samaan juttuun, enpäs huomannutkaan aikasemmin.

Ihana liila soilikki
Mulle on selvästi nyt pukkaamassa joku sininen/liila kausi koska koko ajan vaan ihastelee kaikkea sen väristä. Se on kyllä outo juttu miten mulla noi eri väreistä tykkääminen menee ihan selkeesti kausissa.

Mun lemppari eli tohvelikukka :)
Kiva saada vähän tähän huoneeseen jo jotain keväistä, siisvosin sitten näiden tieltä pois ne joulukukat mitkä oli jäänyt ja jouluvalot kanssa samalla.

Soilikki Streptocarpus, tohvelikukka Calceolaria, kerrottu kevätesikko Primula

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Ja kipinkapin kommettia tulemaan :D