tiistai 28. tammikuuta 2014

Näyteikkunan somistus harjoituksia


Tänään koulussa oli näyteikkunan somistus harjoituksia, ja kaikki saivat itselleen omat tuotteet joiden ympärille piti esillepanoa alkaa tekemään, minä valitsin itselleni mukeja ja murokulhoja, joissa oli raita- ja pallokuosia, keltaisena ja mustana. Somistuksen pääväreiksi tulikin keltainen, musta ja valkoinen. Lisäsin vielä myöhemmin turkoosia väriä kun löysin tuollaisen kivan printtikankaan, jonka nimesinkin "Afrikka- kankaaksi" koska siinä oli seeproja, tiikereitä, norsuja, leopardeja jne.

pehmeä, kova kontrasti
 Opettaja ja yks luokkakaveri sanoi, että mun esillepanosta tulee kuulemma mieleen lakritsi! Mutta ehkä toi musta, valko, keltainen väri yhdistelmä, on se lakritsiin miellettävä värikombo. Ai että alko itekin tekeen mieli lakritsia, kun kirjottelee siitä tänne!


Tässä yllä olevassa kuvassa näkyykin se mistä opettaja mainitsikin, eli olisi voinut olla takarivin tuotteille oma taso porrasmaisesti, jolloin olisi saanut esillepanoon lisää korkeutta ja tuotteet (juomalasit ja kynttilät) paremmin esille. Ja muuta korjattavaa ensi kertaan oli, että hinnat täytyy olla isommalla, että huonompi näköinenkin erottaa lukea :)

Ja tässä näkyy vielä tarkemmin minulle annetut tuotteet
Täydensin mun myytäviä tuotteita vielä noilla juomalaseilla, mustilla pilleillä, kynttilöillä, turkooseilla lasivadeilla, mustalla wc-matolla ja valkoisella torkkupeitolla.

Hehkuva ympyrä ja leijuvat mukit :D
Toi musta muovi ympyrä, jossa oli valot takana oli musta tosi jännä esine ja se sopi mun väreihin niin päätin sitten laittaa sen mun esillepanoon, ja sitten laitoin vielä noita mukeja tohon keskelle roikkumaan, niin tuli sitä tuotetta tohon optiseen keskipisteeseenkin.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Ja kipinkapin kommettia tulemaan :D